31.08.2015

o mnie

Nigdy nie wiem co mam o sobie napisać. Zainteresowania? Mój charakter? Wygląd? Dlatego postanowiłam zrobić to w punktach:


1. W blogosferze również znana jako Mikinnou lub Miku. Gdy miałam nick Miku, zauważyłam, że bardzo wiele osób ma podobną nazwę, więc postanowiłam zmienić na Mikinnou, żebym się z innymi nie myliła. A ponieważ Mikinnou jest dosyć długie, ludzie zaczęli mnie nazywać Miki. I zostało.

2. Mam na imię Marta. 

3. Interesuję się Azją - kulturą, muzyką, jedzeniem. Słucham tak zwanego K-Pop'u, oglądam anime, czytam mangę, jem koreańskie/japońskie jedzenie, które mój ojciec przygotuje.

4. Jestem beznadziejną kucharką. Raz mi rodzina powierzyła robienie obiadu - wybrałam naleśniki, które się robi dosyć łatwo. Ale i tak je zepsułam (nie pytajcie jak - sama nie wiem). Chociaż najgorzej nie jest - umiem zrobić jajecznicę, kanapki i tortille. A ciasta w moim wykonaniu też nie są najgorsze (tak przynajmniej ja sądzę).

5. Jestem maniaczką oglądania seriali. Bardzo spodobał mi się Doctor Who, Sherlock, Pretty Little Liars, Glee, Gra o Tron, Teen Wolf i wiele, wiele więcej.

6. Mimo, że większość osób najbardziej lubi Dziesiątego Doctora (David Tennant), ja uwielbiam Jedenastego (Matt Smith).

7. Lubię oglądać anime, mimo że ostatnio rzadko to robię - większość fajnych anime już się zakończyła. Do moich ulubieńców należy Naruto (Shippuden jak i normlany), FullMetal Alchemist (Brotherhood i normalny), Noragami, Pandora Hearts, Sword Art Online (pierwsza i druga seria), Fairy Tail i wiele innych. Moja kolekcja mang też jest dosyć spora (należą do niej tomiki z większości powyżej wypisanych anime).

8. Jestem molem książkowym. Większość moich pieniędzy wydaję na nowe nabytki. Szczerze mówiąc, nie umiem wybrać jednej ulubionej książki, ale do grona moich ulubieńców należą wszystkie tomy Harry'ego Pottera (angielskie jak i polskie; do tego kilka dodatkowych książek ze świata Harry'ego), Percy Jackson (i inne serię Rick'a Riordana), Ulysses Moore, wszystkie książki Trudi Canavan (chociaż mimo wszystko moje ulubione to trylogia Czarnego maga oraz Złodziejska Magia) i wszystkie twory Tolkiena.

9. Marna ze mnie artystka. Lubię malować/rysować i czasami wyjdzie mi coś fajnego, ale to czasami jest na prawdę rzadkie.

10. Można powiedzieć, że znam sześć języków: polski, angielski, niemiecki, japoński (podstawowo), koreański (podstawowo również) i migowy (dogadałabym się na pewno, ale raczej długich rozmów być nie miała).

11. Bardzo dużo lubię gadać. Mimo, że tego nie da się zauważyć gdy się ze mną pisze za pomocą portali społecznościowych, ludzie z mojego otoczenia zawsze muszą mi mówić, żebym się uciszyła.

12. Za każdym razem jak brałam test na przydzielenie mnie do domu w Hogwarcie, lądowałam w Ravenclaw. Można mnie nazwać 100% Krukonką. #RavenclawPride

13. Mam dwóch braci - oboje są starsi. Jeden jest o półtorej roku, a drugi o dwie minuty.

14. Moja ulubiona liczba to 18, więc postaram się jakoś dociągnąć do tej liczby z faktami.

15. Jestem jedną z tych ludzi, którzy nie lubią Snape'a. Poświęcił swoje życie dla Harry'ego (a raczej dla Lily...), ale nie możemy zapomnieć, że znęcał się nad Nevillem, faworyzował swój dom (Ślizgonów) ponad inne domy i nazwał Lily Evans szlamą. Fight me.

16. Mam tumblr'a, ale rebloguję dosyć różnorodne rzeczy - zaczynając na K-pop'ie, a kończąc na fandomach (głównie Harrym Potterze). [TUMBLR MIKI] 

17. Myślę w języku angielskim. Gdy zapominam słowo po polsku, pytam koleżankę o znaczenie tego słowa po angielsku.

18. Nie mam pomysłu co tu dać, więc po prostu walnę datę urodzenia. 17.10.

Można mnie śmiało pytać o inne rzeczy. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miki zaczarowane-szablony